Friday, July 13, 2012

saya tidak boleh berkonsentrasi
orang kata; cuba juga
mungkin anda tidak tahu kadang kala memang badan kita xsihat dan kita tak mampu nak menolak lagi
orang kata; semua pilihan ditangan anda.so terus berusaha!
mungkin orang tak tahu saya tak pernah menyerah kalah..berkali3 rasa mahu menyerah, tapi saya akan terus berjalan.walau terpaksa merangkak, walau sesak.terus berdoa agar Allah tak tinggalkan aku seorang.
kadang2 rasa mahu menangis,
dan orang rasa kita lemah,or nampak lemah
saya cakap; beri saya ruang untuk menjadi manusia. yang penting saya tahu Allah tahu saya mencuba

saya penat bila orang melihat saya sebagai ideal figure
beri ruang untuk saya menjadi manusia
saat ini Allah menguji kita
andai saya mengalah sudah lama saya berhenti dan berlari ke belakang

namun saya masih bertahan,masih cuba bertahan

Allah memilih hamba2Nya yang ingin diuji
im trying my best, Allah


No comments:

Post a Comment